Procedura odzyskiwania danych

Dostarczenie nośnika do AVIDATA

Nośnik można dostarczyć osobiście bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej do siedziby firmy – ul. Chłodna 64, 00-872 Warszawa.

Istnieje możliwość zamówienia usługi TRYB W SIEDZIBIE KLIENTA.

Diagnoza nośnika

Po otrzymaniu nośnika zostaje utworzony Panel Klienta, gdzie można śledzić postęp prac.

Nośnik zostaje przekazany do Laboratorium.

Sprawdzamy usterkę i przygotowujemy wycenę odzyskiwania danych.

Przekazanie wyników

Po dokonaniu  analizy nośnika:
• tryb ekonomiczny – 2-5 dni roboczych,
• tryb przyspieszony – 1-2 dni robocze,
• tryb natychmiastowy – 1 dzień,
• tryb w siedzibie klienta.
Klient zostaje poinformowany o cenie.

Kontynuacja prac

W momencie zaakceptowania ceny rozpoczyna się proces odzyskiwania danych. W przypadku niezaakceptowania ceny klient może odebrać nośnik osobiście lub poprosić o przesłanie na swój koszt nośnika za pośrednictwem frmy kurierskiej.

Przygotowanie danych

W momencie zakończenia procesu odzyskiwania danych klient zostaje poinformowany o
rezultatach usługi. Odzyskane dane nagrywane  są na dysk lub pendrive dostarczony przez klienta.

Opcjonalnie nośnik na dane można kupić w AVIDATA.

Płatność i odbiór danych

Płatność można uregulować przelewem lub gotówką/kartą przy odbiore danych.

Wystawiamy faktury VAT.

Dane można odebrac osobiście lub możemy je wysłać kurierem pod wskazany adres.

Nasi klienci

Potrzebujesz odzyskać dane?

Skontaktuj się z nami


    Rodzaj nośnika (dysk, telefon) *


    Imię / nazwisko *


    E-mail *


    Telefon


    Treść wiadomości *

    * pola obowiązkowe do wypelnienia

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.